Utvecklats?

Denna dag innehöll ett större bråk med en vän,
Nåväl det är sådant som händer.

Blev dock glatt överaskad av min egen reaktion,
För ja, under själva bråket var jag ju naturligt nog förbannad.
Men efter jag hunnit lugna ner mig och tänkt på vad som hände så skickade jag ett medelande till personen i fråga och bad om ursäkt för mina felaktiga ageranden, samt analyserade vad som ledde fram till dem,
Samt vad jag misstänkte ledde till vännens reaktioner.

Har haft extremt svårt att erkänna att jag har fel,
Särkilt just efter bråk,
Så anser faktiskt att det är en ytterst intressant utveckling att jag blivit lite mer kapabel att agera något vuxnare och resonligare än tidigare :D

Visst skulle det vara bättre om det inte blev bråk från början,
Men hyffsad damage control känns väl som det nästbästa alternativet :P

Ha det bra, ciao

//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0