Röst!

Nu är jag överlycklig! :D

Visserligen låter jag just nu som ett mongo...
Men ja, det innebär målbrottet...
Tränat rösten en hel del under dagen,
i förhoppning att förebygga lite av färre målbrottsljud...

Ska på en demonstration senare...
Så får se om jag kan vara med åh skrika eller inte...

Käkar lite nu, sen ska jag fortsätta röst träningen.

Också sjukt nöjd...
Medan jag tränar rösten testar jag ju hur lågt jag kan gå...
För jag kan ju visserligen inte vettigt hålla en ton...
Men det är ändå värt åh se hur långt ner jag kan gå...

Grymt glad,
Är enorm skillnad i sångrösten,
Så när jag lyckas kontrollera rösten kanske jag faktiskt kommer kunna sjunga :D

Vore ganska nice... :D

Och dem här ändringarna innebär automatiskt att jag kommer må mindre crap.
Eftersom jag kommer har en sak mindre som får mig att må dåligt regelbundet...

Sure, många kvar, är fortfarande ett problem mindre!!! :D


Ni får ha det grymt bra, Ciao!!!!
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0