Känslor???

Insett en lite små komisk sak...

Sterotyperna om hur man blir av testo...
Den hårda, macho snubben... känslokall och ganska ointelligent...

Garvat något åt hur fel dem visar sig oftast...
För den rent psykiska utvecklingen som skett för min del,
Sure det märks inte så mycket utåt,
Pga en gammal mental block om att jag är obekväm med att visa känslor...

Men har blivit mycket bekvämare i mig själv,
Vilket resulterat i att jag vågar erkänna fler känslor för mig själv alla fall...

Att jag helt enkelt vågar känna känslorna.

Det kan låta konstigt,
Men har haft extremt svårt för det.

Bland annat börjat märka av att jag oroar mig mer...
Inte för saker, utan för människor runt mig...

Om lite allt möjligt... exempelvis folk som jag vet har eller har haft ätstörningar,
När man ser något tecken på dem igen...

Men hursom, för att inte gå helt från ämnet...

Är ganska facinerad av den utvecklingen...
För visst, jag har svårt att visa känslor, även att låta känslor synas fysiskt när jag är själv,
Så problemet i sig är inte riktigt att jag inte kan visa dem för andra,
Utan att jag känner mig svag fall jag inte klarar att hålla utrycket för dem tillbaka.

Och det vet jag är jävligt idiotiskt sätt att tänka...
Men ja, jag jobbar på det.
Hursom, ett steg på vägen är att jag alla fall tillåter mig att känna ett större spektra av känslor.

Men just faktumet också att jag känner mig kapabel av att göra det kan jag nog säga har med testo att göra,
Men inte som en direkt effekt.

Utan att jag med dem små självförtroende-boostande förändringarna så blir jag lite tryggare i mig själv.
Nu när rösten börjat ändras så är det deffinitivt en stor skillnad i hur jag känner mig.

Logiskt eftersom jag inte mår dåligt/blir stressad så fort jag säger något...
Även om jag för tillfället heller inte är jätte bekväm med att prata med folk...
Haha...

Enkel logik, jag är snart 20, inte 13.
Så är lite halv skumt att vara i målbrottet,
Men är överdrivet jävla lycklig hursom.

Och så fort jag klarar att säga normal långa meningar (utan att rösten spricker :P) så lär jag bli mer pratig igen xD

hahaha i övrigt så har det blivit lite andra förändringar...

Blev extremt chockad igår när jag upptäckte att jag fått massa hår på magen...
Basicly har jag i princip inte haft någon hårväxt alls på magen innan,
Utom runt raggarsträngen...
Nu har jag typ...nästan 1 cm långa hårstrån över nästan hela magen...
Alldra mest strax ovanför naveln...

Väntade mig att det skulle ta mycket längre tid!
Men tydligen inte...
Är fortfarande jävligt förvirrad över det...

Sure, allt det håret är typ fjunigt, tunt...
Men det är alla fall hårstrån...

börjar få lite mörkare hårstrån randomly på benen...
Och mer fjunigt hår på dem delar jag inte haft något allt..
håret på mina underarmar är dock ganska likt sig självt...
Kanske lite längre, men lika tunt och ljust som innan...

Men det är nog ungefär det...

och vad har det varit... hmm...
ganska exakt en månad värt av doser...
30 dospåsar om jag räknar rätt (normal dos är en per dag),
Dock med uppehåll...
Så kan förklara att hårstrån hunnit växa över huvudtaget (nog för att hår växer fortare... men inte så mycket fortare... tror jag... men med uppehåll och shit blir det nog mer logiskt... ca 49 dagar om jag räknar rätt... )


Men nu ska jag göra annat, och kanske inom kort sova eftersom klockan snart är 3... börjat fucka upp dygnsrytmen igen... får börja återställa den igen...

Ni får ha det så bra hursom, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0