För och nackdelar

Hmm... mest för att tänka igenom,
Genomgång av vad jag har som för och nackdelar kroppsligt.

Huvudform:
Way för kvinnlig. Kan därav inte ha rakat huvud då jag ser mer kvinnlig ut med det än med långt hår -.-'
Vilket jag hatar, eftersom jag helst skulle vilja ha rakad skalle (rent stil val)

Käke:
Ganska neutral, lätt feminim. Nåja, detta är övergående... När man har skägg kommer inte folk tänka på det.

Hals:
Lång och relativt bred hals. Som könsutryck upplevs den maskulin.
Samt att den gör min hålning (visserligen oavsett vilken) mer markant.
Om det dyker upp ett adamsäpple så är det ju ännu bättre, men för förutsättningar är jag sjukt nöjd.

Axlar:
För smala (well, ja, jag satsar på att fixa det genom träning).
Men relativt raka, vilket gör att dem ändå ser lite maskulinare ut... :)

Armar:
För otränade (men det går ju att ordna),
Men dem duger i övrigt :D

Händer:
Stora, väldigt fyrkantig handflata+ en del markanta ådror :D
Det är väl en av dem sakerna jag är mest nöjd med :D

Bröstkorg:
 Neutral

Midja:
Haft ganska mycket midja innan, men den har börjat plana ut på sistone.
Så får se, Kanske kommer gilla den i framtiden :D

Mage:
Okej... återigen... behöver träna :P
Men kommer hyffsat bra överäns med den alla fall...
Än mer since den är en fluff boll numera xD
(hahaha typ den kroppsdelen där hårväxten mest markant utvecklats i think...)

Höfter:
Hate, hate, HATE!
Men, själva benstommen verkar inte vara så problematisk egentligen,
Utan det kommer korrigeras efter längre tid på testo troligen :D

Lår:
Well, hatar, men dem kommer bli bättre med längre tid på testo, så det är okej.
Fått mer muskler i det här området dessutom, så det är NICE!

Knän:
Hahaha dem fick vara med bara för att dem börjat få massa hår på sig xD
I övrigt så är dem väl inget särkilt, en del ärr-vävnad vittnandes om en inte allt för lugn uppväxt...
^^

Smalben:
Well actually... dem gillar jag.
Består typ av muskler och hår :D
Riktigt nöjd :D

Fötter:
Breda, hyffsat stora (Skejtskor: storlek 43, och det är herr. Dock var dem generellt små i storlekarna ändå),
Normalt storlek 41-42 i herr skor.
Riktigt nöjd :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du? :P

2010-10-28 @ 17:50:03
Postat av: Rikard

Hahaha, Juste... det var ju också något man borde tagit med :D



173 cm ^^



(alltså inte direkt lång, men inte så kort att folk reagerar på det alla fall :D)

2010-10-28 @ 18:06:47
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0