Dygn

Vänt dygnet lite mer rätt nu (faktiskt orkat bry mig om det...)
Så går upp på morron :P (inte eftermiddan -.-')

Anser inte att det har något praktiskt syfte när jag inte gör något om dagarna,
Men eftersom jag söker jobb, så får vi helt enkelt se vad som händer, hoppas ju på att få något,
Och då kan det vara grymt bra att vara van vid tidiga mornar...

xD

Fått lite ny energi och motivation,
Samt mer självförtroende pga en del saker som hänt,
Så försöker på mer allvar än innan ta tag i saker.

Nej, allt kommer inte hända på en gång, Börjat komma igång med lite träning till att börja med,
Och mer regelbunden sömn :P
Även givit lite fokus till att lyckas hålla hyffsat rent runt mig xD (brukar inte vara bra på städning xD)

Sedan får vi se...
Det lär dyka upp andra projekt för att förbättra vardagen också,
Men vill göra en sak i taget, få in vanan, vänja mig med det nya,
När jag fått in en ny vana kan jag börja med nästa.

Det tar tid,
Men det känns värt att fixa upp livet en del,
Senaste året har mycket ägnats åt mig som person,
Att faktiskt ta mig själv på allvar,
Och fokusera på att fungera som människa,
Även på att hantera nya sociala sammanhang,
Vilket givit resultat :)

Nu blir fokusen att ge mer tid åt livet;
Rutiner, hälsa, planering, arbete, omvärld, struktur m.m. (Eller tema: ge folk mindre att oroa sig om :P)

Ja, det hjälper en del för mig att faktiskt ha ett mer bestämt tema vad jag arbetar runt framförallt.
Dock innebär det inte att all annan utveckling slutar, Utan helt enkelt att det inte är huvud fokus.

Hahaha bland annat under mitt förra tema så blev jag också bättre på ekonomi m.m.
Så som sagt, annat avstannar inte, utan är inte högsta prio bara :D

Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0