:D

Nyss smsat med en polare som hade sin övre operation tidigare idag :D
Grattis till honom :D

I övrigt så hämtade jag upp nya binders igår,
Annan sort än jag haft innan.

Tidigare har jag haft T-kingdom binders,
Eftersom dem går åh köpa i butik här i stockholm (hallongrottan... har för mig jag har en länk till dem på sidan)

Dem 2 jag hämtade upp var från underworks... :D

Och jag är ganska nöjd.
Dem binder snyggare, Som i, det blir plattare.
Dock så är just den modellen jag hämtade inte helt optimal enligt mig,
Dem går till midjan vilken resulterar i att dem rullar upp sig en del...
Ska se senare om jag kan göra något kreativt åt det...

Och dem är äckligt jobbiga att ta på och av...
Eftersom dem till skillnad från t-kingdoms binders inte har någon what so ever öppning...
(T-kingdoms har antingen dragkedja eller karborrband)

Dock rekomenderar jag dem fortfarande hälldre än t-kindom
Då dem även är extremt mycket bekvämare... :D

Alla fall för mig så hade t-kingdoms binders en tendens att beränsa min andning vilket gjorde dem extremt jobbiga att ha på sig i många sammanhang...

Vilket inte händer alls med dem jag har nu :D

Hade en av dem när jag tränade igår,
Och det funkade bra :D

Lite nöjd, tränade mer ordenkligt än vad jag brukar göra också,
Så har lite träningsvärk idag,
Vilket är ganska nice, känner av att man gjort något :D


Sen är jag allmänt glad också,
En tjej polare har nyligen kommit ut,
Riktigt glad för hennes skull :D

Om du läser (ja du borde förstå vem du är :P),
Så hoppas jag verkligen allt gått bra med familj och så :D

Det är ju också mindre än en månad till utredningen inleds vilket är äckligt nice :D


Och ja, jag är allmänt pepp idag :D

Ska iväg åh hämta upp en hatt senare,
Till en maskerad bal den 6e november :D

Köpte masken igår :D

Kommer bli riktigt kul :D

Hmm... vad mer?
Jo lite små filosofiska tankar...

Insett att det är väldigt vanligt framförallt bland transsexuella, men även andra,
Att leva för något som kommer hända i framtiden.
"När jag haft operationen" m.m.
Och har själv tänkt så, men börjat inse att det verkar jävligt korkat.
Sure, mitt liv kommer se bättre ut i framtiden.

Men allvarligt,
Det är att slänga bort den tiden fram tills dess.

Man lever bara en begränsad tid,
Så man borde göra det bästa av alla situationer!

Jag lärde mig för ganska länge sen att inte leva lika mycket i dåtid,
Men det är inte vettigare att leva i framtid.

Carpe Diem. Carpe Noctum.
(Fånga dagen. Fånga Natten)

Lev för den stunden som är NU,
Sure, man måste planera för att livet ska funka.

Har testat åh skita i det och det får en inte någonstans.
Men allt ska inte handla om planeringen,
Då missar man ju det bra även dem dagarna man planerat för att man tänker på nästa plan...


Gör mitt bästa för att själv funka så,
Och nej, alltid är det inte helt lätt.
Men det gör åtminstonne mig lyckligare när jag lyckas :D


Tror det var allt för nu, Ciao//Rikard

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in lite bilder på dig? :)

2010-10-21 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0