½ dos?

Hmm... börjat fundera på att gå ner på halvdos...
Så att det blir mindre risk för stora uppehåll...
Lär göra det... var hursom tvungen att skippa i torsdags pga spelning,
Tog som vanligt på fredagen... och idag kommer jag inte kunna ta pga lajv.

Får se hur jag gör, funderar på det...


I övrigt är jag nöjd, äntligen fått lite nytta av röst träningen,
Börjar kunna hantera rösten hyffsat bra nu :)

Och i övrigt studerade jag lite mer hur mycket klumparna krympt...
Minskar dem lite till någon gång innan jag ska opereras (äckligt lång tid kvar :P),
Så kanske jag kommer ha ett alternativ jag inte trott att jag kommer kunna ta.

Får se, men den tanken gjorde mig ganska glad :D

Även om det är så jävla lång tid till något sådant skulle hända...
Men det gör också att det sista lilla som skulle krävas kan hinna hända :D
Riktigt nice tanke :D

Även noterat förändringar på en väldigt specifik del av kroppen,
Vilket är kanske den mest udda effekten...
(Könsorgan... formar om sig något... :P)
Men så mycket mer detaljer om det tänker jag nog inte gå in på...
(a bit to private)...
Fall någon skulle vara så där överdrivet nyfiken kan ni ju alltid skicka en komentar så kan jag länka information åt er.
(En del av den infon är i icke barnvänligt format, och länkar inte i inlägget för att undvika misstags klickande :P)
Om ni inte vill att komentaren ska publiceras, skriv det (godkänner komentarer innan dem kommer upp, så vill ni inte att mina övriga läsare ska se det kan jag skippa att publicera komentaren helt enkelt :P)

I övrigt kommer jag inte på något särkilt att skriva,
Men hoppas alla har det grymt bra, ciao//Rikard


Kommentarer
Postat av: sam

hej rikard! jag är intresserad av att se länken ;D

skriv på min blogg eller direkt till min mejl.

har du facebook förresten?

2010-10-12 @ 20:00:50
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0