WTF?

Vet inte...blev jätte förvirrad precis.
Det är den 12 november,
5 dagar kvar med andra ord...

Över 1 års kamp för att den dagen skulle dyka upp,
Och snart så börjar det äntligen :D

Väldigt mycket längre än jag sökt till utredningen har jag haft den eviga envisa känslan av att inget kommer förändras,
Även fast jag haft tydliga bevis om motsattsen.
Har fortfarande stora delar av den känslan kvar,
Men märkte att den släppte greppet om mig lite när jag insåg att det inte äns är en vecka kvar.
Då börjar äntligen resan mot att bli mig :D

Är lycklig, nervös och förvirrad,
Eftersom jag verkligen inte förstår att det äntligen börjar!

Precis som att jag inte riktigt fått in konceptet i skallen om att jag blir 20 inte så jävla långt senare. xD

(Alltså, jag kommer vänja mig...
Men när det är saker jag väntat länge på kan jag aldrig riktigt vänja mig vid tanken att jag faktiskt kommer få uppleva dem också... Lång tid i sådana sammanhang räknas i år, inte månader, så tycker det ändå känns logiskt... )


Men hursom, helt enkelt extremt glad :D

Hoppas ni också har det bra, Ciao
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0