Julhandla xD

Dagens plan var att köpa en ny packer och så mycket av julklappar jag hade råd med.

Dock så har tydligen stället jag skulle köpa packern på slutat sälja dem,
Vilket suger ganska mycket...

Så det blev mer julklappsköp istället,
Så får jag väl beställa en packer nästa gång jag får pengar istället.

Insåg dock det avancerade i att köpa julklappar till mina mer feminima vänner...
Eftersom saker jag skulle köpa är sådant jag generellt föredrar 100 meters säkerhetsavstånd till xD

Blev också en hel del lustiga blickar från folk i kassorna,
Och ursäktandet om att man julhandlar i god tid xD

Men lyckades till slut hitta saker till dem feminima människor jag förväntas köpa saker till,
Någon annan dag kan jag fixa att köpa julklappar till dem mer maskulina individerna,
Det går lite fortare eftersom jag vet vad jag håller på med då :P

Hahaha drog med några polare som förstår sig på sakerna bättre idag så att dem kunde tipsa lite om vad som ses som "Gulligt"/"fint"...
Så jag tror att det blir lyckat :P

Tog mig ganska många timmar,
Men vad jag kan komma på är det ungefär hälften av allt handlande som är avklarat nu,
I god tid, innan det blir kaos med massa människor :P



Så är hyffsat stolt över mig själv nu :D


Hahahaha

Hoppas alla har det bra
Ciao
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0