Imorrn :D

Hmm...
Redan för äckligt nervös för att kunna sova,
Men med stor sannolikhet gör det faktiskt att jag sover natten före utredning eftersom jag kommer vara så äckligt trött till då :D

Imorrn börjar utredningen...

Känns ändå som jag tagit mig igenom den väntan som varit hyffsat bra.
Som vanligt i efterhand känns väntan inte så äckligt lång som den gjorde undertiden...

Timmarna fram tills att utredningen börjar är dock irriterande... :P

Hahahah nej, ska inte gnälla så mycket om det,
Väntat över ett år,
Nu är det ett drygt dygn.

Så deffinitivt inte något att klaga på egentligen :P


Är allmänt glad och typ sitter åh spelar eftersom jag inte lyckades sova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0