:)

Okej, det med switchande humör tror jag ni märker... xD

Men hursom,
suttit och filosoferat lite om mig själv och framtiden,
Personlighet osv.

Analyserat vad jag tycker om hos mig själv,
Vad jag vill förändra i mitt betende.

Detta är hyffsat mycket den närmsta framtiden,
Och helt hur jag framställer mig själv.

En del tankar har även varit stilmässigt.

Framförallt är det jag kommer hålla fast vid i mitt betende självförtroende,
Optimism samt att jag hoppas at kunna gå tillbaka till ett särkilt socialt betende jag hade tidigare.

Det innebär framförallt att jag upplevs som mer... "flirtig" när jag är på bra humör,
Då jag faktiskt orkar bry mig om att ge folk komplimanger,
Skämtar lite mer och... jag vet inte hur man förklarar det...

Tror att dem som kollat på mycket anime kan få en mental bild av sterotypen :P

Ska även jobba mer på gentlemans attityd,
Då jag personligen brukar bli på bra humör av hur jag blir bemött när jag agerar så.

Så vi får se hur det går.

Även som sagt tänkt en del på kläder och att göra en del förändringar stilmässigt,
Eftersom det jag för tillfället klär mig i inte riktigt känns som att det passar individen jag utvecklats till.

Just nu går jag i typ cargo-pants och t-shirt,
Ska gå över till lite mer ordenkliga kläder är tanken,
Även då satsa på lite mindre tonårs-aktiga detaljer...

Stilmässig utveckling kommer dock ta en del tid,
Eftersom min ekonomi inte är den bästa,
Men jag jobbar på det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0