Depp

Well, insett att jag rört mig neråt i den mörka spiralen igen.

Känner mig grovt omotiverad till att göra det mesta,
Vart på sämmre humör,
Och mått sämre än vanligt av speglar...

Suttit hemma ganska mycket för att jag inte orkar med att träffa folk...

Hoppas att dem positiva sakerna planerade denna månad hindrar det...

Idag har jag typ bara glott på film,
Slipper tänka, slipper bry mig...


Tror det är just det,
När jag mått helt okej så har jag börjat bry mig om folk...
Och det sliter ganska mycket på mig...


Och ja,
Som vanligt,
Speglar...

Påpekar missbildningen,
Vill inte se det...
Orkar inte brytas ner av det...

Har inte varit motiverad nog att gå upp ur sängen förns timmar efter planerad tid,
Inte varit motiverad att laga mat/äta den (jo, jag tvingar i mig det ändå... så kommer inte svälta),
För att som vilken vanlig människa som helst gå upp, käka frukost, klä på sig...

Orkar inte... Vill inte möta en ny dag i det här tillståndet...

Nåja,
Försöker helt enkelt ta mig igenom dagarna...
På fredag blir det eventuellt klubb besök...
Hoppas kunna motivera mig själv till det åtminstonne...
Tror att det kan få mig på lite bättre humör alla fall...
Och dagen efter är det lajv...
Vilket kommer bli kul...

Men känner mig knappt motiverad till det...

Kommer dock ganska säkert hjälpa mig stå ut några dagar längre...

Och har ju utredningen om 2 veckor exakt...

Så kommer nog må lite bättre inom hyffsat snar framtid...

Kommer dock börja må aktivt sämmre om 6 dagar...
Då börjar helvetet om igen (slutar ha testo då...)


Känns inte som depp-period är bra i kombo med det...

Inte nice...


Oh well... ska fortsätta glo på film, känns vettigt...


Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0