Damn it!

:/
Slut på testo,
Och märker av det...

Mitt humör är mer instabilt,
Vilket gör att jag inte känner för att umgås så mycket med folk...

Får migrän attacker oftare...
Vilket inte är problemet med för lite testosteron,
Utan för mycket östrogen.
Det skedde även när jag hamnade i puberteten,
Och vid andra tillfällen jag vet att mina hormon nivåer fuckat...
(Detta är alltså inte en normal konsekvens för att man slutar på testo,
Utan är ett problem som dyker upp för mig...)

Blivit mer energilös igen och känner mig inte motiverad till något...


Även så har relationen till min kropp gått tillbaka till komplett hat....


Blir inte direkt hungrig... men det kan ha med psykiskt skit att göra...


Som sagt, helvetet är tillbaka... :/


Om det bara fanns något jag kunde göra åt det...

Men nej, självklart så gör det inte det...



Sysselsätter mig just nu med att glo på anime för att ha något annat att tänka på...


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det sprutor eller gel du hade förut? Det kan man väl beställa på nätet?

2010-11-10 @ 14:25:33
Postat av: Rikard

Gel.

Fall du har en pålitlig sida att rekomendera skulle jag vara överlycklig. Alltså där du vet att du får rätt saker.



För väldigt ofta så är det samma problem med internet apotek och langare på gatan-

Du vet inte vad du får. Kan se lika dant ut,

Men som inte gör ett skit, eller tillochmed andra saker som kan vara permanent skadliga...



Så det är lite jobbigt på så vis... :/



men om någon vet en faktiskt pålitlig hemsida så blir jag överlycklig! Vill ur det här helvetet igen...

2010-11-10 @ 18:22:10
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0