Förkyld... :(

Okej, idag har jag väl inte så mycket att säga egentligen.

Men är förkyld och därför fast hemma.

Planerar väl att sitta åh läsa Zombie survival guide, teckna och...
Ja det var väl typ det,
Och lalla runt på internet som vanligt.

Men är sjukt bitter,
Finkläder suger!

Det är nämligen kostymens fel att jag är förkyld.
Eller, ja etikett reglerna kopplade till kostym snarare.

Slutar med att man fryser.
Vilket med senaste dagarnas väder innebär förkylning.

Inte Okej!



Sen att jag drog iväg på lajvet igår gör nog inte saken mycket bättre,
Men hursomhelst.


Även filosoferat lite angående en diskussion som några polare haft,
Vilket som är värst- Manlig förkylning eller mensverk.

För någon som kan påstå sig veta båda så är förkylningen värre!

:/



Men nu ska jag dricka te och vara bitter,
Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0