Good and Bad

Mår väl ganska dåligt nu rent emetionellt...
Är fast på öland...
Semester med föräldrarna...

Inte världens roligaste egentligen...
Men är skönt att vara ifrån det vanliga sociala livet ett tag.

Fått ganska bra motion under gårdagen (måndagen med andra ord),
Besökte 2 fyrer... Långe Jan och Långe Erik...
Eftersom dem är på helt olika delar av ön så var det dock mycket tid i bilen... :/
Men, Men...
Blev en del gående runt samt att jag gick upp i båda :D

Så är väl ganska nice.

Ska även gå en hel del idag verkar det som...
Så kan vara bra...

Men vill mest hem just nu...
Fick ju under lägret tips på hur jag kan få igång min utredning fortare...

Så vill börja med det projektet vilket jag inte kan härifrån... :/
Samt att jag vill få möjlighet att reda ut en del saker som hänt när jag vart borta...
(tänker inte skicka ut någon info om vad som hänt via internet förns jag snackat med den det gäller så fråga inte)

Men kommer hem på torsdag...
Så då är det tillbaka till livet...
På gott och ont som det verkar...

Även fått info om att jag kommer jobba som volontär på pride...
(Detta år är jag ju inte lika hatisk till temat)

Årets tema är makt, Blir kul att se tolkningen...
Kommer jobba med bygg/riv...
Så får dels lite gratis träning samt att jag slipper jobba under själva Pride :D

Kan bli rätt kul...

Nåja...
Nutid...


Badade under kvällen också...
Är brutalt långgrunt...
Något störande...

Var så på lägret också...

Så det förföljer mig xD

Aja... ska typ försöka sova nu...


Btw att jag skriver betyder inte att min dator är hel förresten...
Lånar föräldrars dator under semestern...

Men kommer en del bilder bland annat när min funkar igen :D


Hoppas alla har det bra :D

Ciao //Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0