Rökning Dödar *LOL*

Försöker igen med att sluta röka.
Inte tagit en cigg sen igår kväll.
Varit allmänt aggro hela dan.
Skulle inte kunnat fixa något vettigt idag,
eftersom jag skulle slagit ner första människa jag såg som höll i en cigg.

Tagit 1 ½ nikotintuggumi, that's it.

Har heller inte pengar till cigg.
Så kommer inte kunna köpa några förns det värsta är över hursom.

Så förhoppningsvis går det någorlunda bra att sluta den här gången.

Jag vill lyckas,
Eftersom jag får bättre ekonomi,
Och dessutom slipper rökar kondition hahaha.

Dessutom är ekonomin för den närmsta tiden paj.
Eftersom jag ska lämna in namnbytes papperna imorrn.
För vi får nya pengar då.
Men 800 kr går ju direkt till namnbytet.
Sen har jag så pass mycket annat jag behöver cash till.
Ny binder börjar bli helvetiskt relevant.
Eftersom dem gammla numera är förstora.
Så minst 450 kr iväg där.
Ska få köpa T av en polare sen,
Så där går ju också pengar.

Samt att vi tydligen ska lägga ut lite pengar på att gå på bio och se Avatar.
Nåja...
Lär bli nice.

Men just nu suger världen ändå för att jag inte har nikotin.

Gaaaaah!

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0