Lugnare :D

Har dem senaste dagarna växlat mellan att vara extremt aggresiv och extremt lugn.
Vet inte riktigt varför.
Ett par saker har fygit in i väggen och gått sönder.
Men också varit lugn nog att läsa en bok på drygt 200 sidor,
(generellt sett tröttnar jag och lägger bort en bok efter 10 sidor).

Så jag är ganska facinerad...

Ska förövrigt kolla om jag kan hämta papper hos PRV (patent och registrerings verket) idag :D
Eftersom jag inte har någon skrivare ska jag kolla om man inte kan få färdigutskrivna formulär för namnbytet där.

Ska även gå och lämna tillbaka några böcker på biblioteket, åka inom stan och vara social ett tag,
Och åka över till mina föräldrar och hämta några saker...

Sen blir det väl tillbaka till stan igen X3

Funderar även på att ta med kameran så jag kan gå runt och fota lite... :D
Passa på medan snön är kvar... :D

Nåja, ni får ha det bra, Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0