Inaktivitet

Varit smått inaktiv här senaste tiden... för att vara jag...

Mest för att jag varit sjukt trött konstant och sovit bort massa tid,
Sen inte hunnit skriva något efter som jag hade mindre tid på mig att göra allt...

Så sorry för det...

Men hursomhelst.

Igår var jag på Tech Noir,
Var väl lite sådar...
Var allmänt skit trött,
så gaah...

Sen när jag satt i ett hörn och frös samt höll på att somna så fick folk för sig att ragga på mig...
Blev mest störd på det eftersom jag var för trött för att vara intresserad av någon...

Oh well...
efter så drog folk med en till donken för att dem skulle käka,
Så satt där och snackade med folk,
Blev på lite bättre humör efter som en full polare växlade mellan stockholmska och någon annan dialekt mitt i meningarna.
Skrattade som fan,
för det lät jävligt komiskt...

Sen drog vi till tbanan och åkte till centralen,
väntade i typ 25 minuter utomhus på den jävla nattbussen,
sviningt jävla kallt!

när den kom blev det ju alla fall att åka hem,
kom typ in, drack lite te och sen somnade jag... X3

idag så har jag typ inte gjort nånting... vaknat,
duschat, ätit frukost, ätit lunch, druckit kaffe... that's kind of it...

Ska gå åh köpa cigg om en stund, då senast jag rökte var ca 4 imorse...
Hittade alla fall fler nikotin tuggumin när jag var hemma sist,
så jag har inte dampat på någon pga nikotin brist än...

Det är grymt posetivt...

Hursomhelst...
Kommer dessutom försöka sluta röka mer seriöst igen...
Har sjukt ont om pengar till den 18e så måste kind of...

Bränner så helvetiskt mycket pengar på cigg annars...
Och han jag bor med har lyckats sluta nyligen...
Så det är ändå tråkigt att gå ut själv också...

Hahahah.

Juste...
Ska försöka köra en ny bild special inom kort,
Hämtade en del teckningar när jag va hos mina föräldrar...
Så kanske pallar scanna in dem senare...

:D

Nu ska jag fixa lite saker, men ni får ha det bra,
tjarrå//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0