Kärlek

Dem senaste dagarna har varit något förvirrande,
men sjukt awesome ^^

Haft känslor för en snubbe ett längre tag,
Men tryckt undan dem för att jag inte trodde dem besvarades,
Och att jag inte ville riskera vänskapen.

Sen satt vi åh snackade ganska länge via msn,
Om allmänt random saker,
Sen fick jag veta att han har känslor för mig,
Och haft det en tid dessutom.

Vart sjukt förvirrad,
Eftersom jag varit så inställd på att han aldrig skulle tycka om mig.

Anyway, var awesome hursom.

Träffades och snackade igenom det mer.

Sen umgåtts en del dem senaste dagarna.

Men kommer bli rätt mycket humor att berätta det för polarna.
För dem väntar sig antagligen inte det,
Är ganska otippat helt enkelt...

Men, men...


Btw hatar jag snö nu, Ska troligen till stan om en stund.
Men är så helvetiskt mycket snö, kallt och jobbigt! *Bitter*

Shore, vädret har varit lika dant ett antal dar,
Men är fan jobbigare när man ska lalla runt själv i det. X3

För då avfokuserar man inte kylan på samma sätt.

Grymt glad över gårdagens köp dock.
Köpte en ny binder, As bekväm. Typ ny modell från t-kingdom.

Och en tjocktröja på nån random secondhand butik.
15 spänn! Värt! Den är jätte stor och typ as varm! :D

Grymt värt!

Oh well, nu ska jag försöka hitta mer varma kläder,
Så jag kan våga mig in till stan.

Ciao//Rikard

Kommentarer
Postat av: Annika

Är du homosexuell då? Eller bara bi? Eftersom du är kille nu.. :P

2010-04-15 @ 19:06:19
Postat av: Rikard

Biemetionell och Asexuell just nu.

(Min läggning går i perioder, lite krångligare att förklara, Fall det intresserar dig kan du skriva det i ny kommentar så lägger jag till dig på msn och jag kan förklara det vettigare).

2010-04-16 @ 01:50:58
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0