Varför?

Är emetionellt trött,
Dels är mitt personliga helvete tillbaka fullt ut.
Allt positivt som hände undantag rösten och lite hår har gått tillbaka...

Så mår ganska dåligt pga det.

Och i nuläget är det många saker som kräver min energi,
Som jag helst av allt inte skulle hantera alls.

Jag står inför ett val mellan att följa min egen vilja och eventuellt förlora någon som betyder enormt mycket för mig,
Eller att följa denna individs vilja,
Levandes med att jag väljer bort något jag vill göra,
Men inte i samma mån riskera att förlora personen...
Gör ont att välja,
Det är inget jag vill välja på.
Juste, Nej, detta är inte TS relaterat (insett att det kan tolkas så annars).

Har även flera vänner som jag vill hjälpa,
Då dem går igenom mycket shit just nu,
Och jag vill verkligen kunna finnas för alla jag bryr mig om.

Men just nu känner jag att min ork sinar...
Jag vet inte om jag orkar hjälpa folk,
Vilket gör att jag känner mig totalt jävla värdelös...



Livet i sig går inte direkt frammåt vilket också är en faktor,
Har fortfarande inget jobb,
Ingen ny tid till utredningen...
För få saker att se fram emot...

Vilket suger,
Då mitt sätt att orka med jobbiga perioder av livet oftast är att tänka på dem bra saker som kommer hända,
Just nu finns det ingen särkild punkt att se fram emot...
Vilket gör att dagarna flyter ihop,
Och det mesta blir bara ett stort svart hål av...
Ångest...


Försöker fortfarande kämpa och hitta ljuspunkterna...
Fått massa konst material i julklapp,
Så det är väl hyffsat bra,
Det är alla fall ett sätt att få ur sig eländet...

Måla, teckna...

Keeps my world spinning...



Sorry för depp inlägg,
Kommer bli bättre inom någorlunda snar framtid troligen...
När julen är över... (julen har en del dåliga kopplingar för mig...)
Hoppas jag inte drog ner er,
Och hoppas alla har en god jul... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0