Vänner...

Vet att jag var deppig i senaste inlägget, sorry för det...

Tänkte mest skriva in det faktumet att jag mår lite bättre nu,
Tackvare en vän med EPISK timing! :)
Så vitt jag vet var detta omedvetet från personen i fråga,
Men fick mig på markant bättre humör :)

Sure, alllt har inte löst sig,
Men är alltid lite lättare när man vet att det trots allt finns folk som bryr sig...
Ett sätt att ladda upp batterierna så att säga...

Både till den specifika personen,
Till alla mina vänner (och allt vad ni kan deffineras som) som stöttar mig,
Och även till alla fantastiska människor som stöttar andra människor,
Tack för att ni finns :)

En liten vänlig gest kan vara en livsviktig skillnad i vissa fall,
Och ni är alla viktiga för någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0