Uppdatering...

Blivit dålig på att uppdatera vet jag...
Händer en del kul saker,
Så när jag har haft energi har det inte spenderats framför datorn...

Men jag lever,
Jag mår grymt bra.

Det är jul snart :)

Fått lite julklappar i förväg.. :)
Även givit några i förväg då det är individer jag inte nödvändigtvis träffar på julafton :)

I övrigt är huvudet fortfarande fullt av idéer om tatueringar, piercings m.m.
Får se, beroende på hur mycket pengar jag får i julklapp,
Så kanske det blir något nytt roligt :D
Eller okej, något blir det ju helt klart...
Vad avgörs av summan ^^

Sista lajvet för iår var i helgen,
Underbart lajv dessutom :D

Mycket att göra,
Karraktären utvecklades som fan ^^

Längtar till när lajven börjar igen :D

Mycket pågång :D

Vad mer?
Lärlingsplats kanske finns i sommar,
Visst tid tills dess,
Men om jag får det är det dröm ställe,
Så sjukligt nöjd alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0