Snart ett år...

Insåg nyligen att det är nästan ett år sen jag kom ut...
och sen jag började kämpa för min utredning...


Än är den tyvärr inte ingång...
Men...
Glädjande Nyheter:
Fått en tid hos en psykriatriker så att jag alla fall kan få en remiss till utredningen :D

Fick veta det i torsdags och är allmänt glad :D

Juste återigen:
sorry att jag inte är så aktiv på bloggen för tillfället...

Min dator är mongo igen så kan omöjligt komma åt internet normalt vis... :/


Men jobbar på att fixa det...



men mer posetivt från senaste tiden:
*Jobbade med pride i år... as kul... undantag att regn+bygga tält suger :P
*Rollspelat typ hela den här veckan... sjukt nice :D
*Datorn ska troligen in på lagning inom kort så att man kan få den att fungera igen... :D

aja, nu vet ni att jag lever alla fall :D


Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0