Slem...

Fortfarande förkyld...
Suger...
Men lite bättre idag än igår alla fall...
Inte lika ont i huvudet eftersom det införskaffades huvudvärkstabbletter igen :)

+Mina föräldrar kom förbi och gav mig käk och ett nytt åkkort så jag kan åka till dem ställen jag ska när jag blir frisk...

Imorrn blir det arbetsförmedlingen (är jag inte inlagd på sjukan slipper jag inte mötet typ) och mer sovande i guess...

Suttit och spelat typ hela dagen... Druckit massa te och varit allmänt seg...

Men blivit sjukt förvirrad över diverse saker...
Börjats svettas som ett jävla djur senaste tiden... (misstanke att det kan ha någon koppling till testot, men inte helt säker),
Fått svårare att fokusera om det finns någon what so ever attraktiv individ i närheten vilket suger... (Well... kallas att jag tidigare inte haft någon sexdrift värd namnet troligen... så pubertets effekten blir extremt irriterande... Känner mig typ allmänt dum i huvudet när det händer)
Och faktumet jag konstaterade, står på lappen man får med att man kan ska vara försiktig om man tenderar att få migrän anfall, grejen är att jag fått 3 stycken, men alla på dagar jag varit utan av olika anledningar...

Så blir brutalt förvirrad...

Men aja får se hur det går sen...



Ska försöka bli frisk nu först och främst...
dryg vecka till psyk...

Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0