Nytt ID påväg!

I torsdags lyckades jag låna ihop pengar så jag har nu beställt mitt nya legg :D

Sjukt nice!

Blev dock frustrerad över den första jag snackade med på skatteverket.

Jag hade tagit med mig mitt numera pga namnbyte ogiltiga legg,
Namnbeviset från PRV, Personbevis från skatteverket,
Just för att dem skulle kunna identifiera att det stämde,
Då mitt person nr stämmer ju ändå överäns.
Så det är lätt att identifiera.

Men det tog henne ca 10 minuter att fatta.

Well, Well...
Löste sig tillslut,
Med den dikussionen, att gå iväg åh betala, samt bli mätt och fotograferad m.m. så tog det typ 90 minuter...

Ovanligt fort mot vad jag väntade mig.

Passade även på att åka till soc, så jag skulle kunna få deras nr igen.


Sjukt värt.

Ska ringa dem imorrn så jag kan få en handläggare och därigenom bättre ekonomi.

Bra början :D


För då kan jag börja ha råd med läkarkostnader m.m. eftersom dem betalar sånt.

Hursom vill be nice :D


Är brutalt posetiv just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0