Kläder och...

Obs: Känsliga läsare skippar att läsa första delen av inlägget.


Senaste veckan (drygt) har det införskaffats sjukt värda saker.

Skaffade en ordenkligare packer,
Mycket nöjd då den är så nära realistisk den kan bli för rimligt pris.

Mycket bättre än väntat :D


Sen shoppades det finkläder åt mig tidigare i veckan.
1 kavaj, tillhörande byxor, tillhörande väst, 2 skjortor, 1 slips, massa strumpor, finskor...
Samt att jag fick 2 par vettigare skor (typ skejt skor).
2 tshirts...

Sjukt nice :D

Och sen igår fick jag en vår jacka :D

Så nu är garderoben helt okej igen :D



Annan glad nyhet är att jag nu fått bankomat kortet med rätt namn ^_^

Väntar fortfarande på id kortet, men det lär väl komma innan nästa vecka är slut alla fall.




Juste, Till mina vänner:
Kommer sluta vara öppen om mitt tillstånd (Transsexuell),
Så uppskattar fall ni undviker "glömmer" berätta det för folk som inte känner mig än.




Hoppas alla har det bäst,
Ciao! :D

//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0