Umgängeskrets

Tackvare att min umgängeskrets inte är direkt liten så tar det tid innan alla får veta saker.
Men dem som fick veta idag hade bra reaktioner...

I övrigt är jag ganska trött och mentalt sliten just idag.
Oroar mig som fan över vissa vänner just nu.
Vill inte förlora någon av er på något sätt.
Inte via självmord, inte att ni ska behöva spendera resten av livet långt bort, eller flera år inlåsta.

Jag väntar för övrigt fortfarande på att psyk ska ringa mig.
Hoppas dem gör det snart.

Men, men. Hämtat salva för skumma utslag idag,
sålt en kjol till en polare, fått en massa käk av mina föräldrar,
Vart på mangakai och kommit hem, gjort sjukt nice mat.
Nyss ätit och nu ska jag ut och ta en cigg.
Mitt sluta röka projekt är något uppskjutet...

Pallar inte när jag inte måste på 2 år.
Får helt enkelt sluta när jag vet att det är mer relevant.

Nåja, nu blir det att göra kaffe/te och hämta glass.
Efter ciggen.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0