Trött

Just nu är jag sjukt utmattad.
Har äntligen fått tag med psyk, vilket väl hade varit en bra sak...
Men blev sjukt förbannad på dem.
Det kostade mig mellan 130-160 kr i mobilpengar.
Och tog typ en timme.
Detta ändast för att kärringen skulle få mitt telefon nr,
person nr och kolla vad det gällde.
Detta dog mina stackars mobil pengar för... -.-'

Och en sak till kom jag faktiskt fram till med gumman.
Att dem ska ringa mig om en tid.
Detta ska egentligen ta 1-2 dagar.
Men efter som dem flyttat och det är cp köer så är det sagt att dem ringer inom en månad...

Nåja, det är alla fall en slags framsteg,
Och är egentligen ganska glad för det.
Men är så jävla trött.

Har även under dagen hämtat post hos mina föräldrar,
Haft ett typ 5 timmar långt lajv möte,
Bråkat med mina föräldrar om att mina mobil pengar tar slut
sjukt fort efter som jag behövt ringa psyk.
Sedan drog jag in till stan, snackade med lite folk.
Köpte käk på donken, efter som jag inte hade ätit mer än frukost.
Och sedan åkte till spånga.

Har massa jobb att göra inför lajvet.
Vilket inte gör mig piggare direkt.

Men, nu är jag för trött för att skriva...
Så mer konstigheter dyker väl upp här på bloggen imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0