Sömnproblem

Skulle egentligen behövt sova denna natt.
Men som vanligt lyckas man ju inte somna när man faktiskt borde...
Så efter ett antal försök fastnade man vid datorn, spelandes Chicken Invaders 3.
Nu, ett antal timmar senare har man precis haft ryck på sin dator,
för att ett metall ägg strålade mitt rymdskepp...
(Det är vettigare än det låter om man spelat spelet!).

Under dessa timmar har även citatet "Det är ingen riktig invation för dem har inga tomteluvor!" dykt upp.

Vilket också är fullt vettigt efter som jag testade jul versionen av samma spel en kort stund innan,
och där hade kycklingarna tomteluvor. Nedan är nämligen en bild ur den versionen!



Men okej, nog med prat om ett spel ni troligen inte spelat.

I övrigt så sitter jag nu och lyssnar på musik och försöker komma på något vettigare att göra.
För det verkar lite små skadligt att spela mer av det skumma spelet när jag inte sovit på för länge.

Och gör jag inget kommer jag troligen tänka för mycket.
Vilket tenderar att sluta illa.

Funderar redan om allt som kommer hända.
Utredning, hormoner, operationer...
Och alla mindre saker också.

Som att jag inom kort ska försöka sälja av lite kläder som jag aldrig använder hursomhelst.
Shit mina föräldrar köpt,
kläder jag själv köpt för att passa in som tjej tidigare...
Saker ämnade för 1 gångs händelser...
Och allt annat jag inte vill behålla...

För jag har sjukt mycket sådant...
Och jag behöver både pengar och mer plats...

Tänker även på samtalen som måste ringas.
Psyk först och främst,
För jag behöver ha en remiss.
Får hoppas det går bättre idag än sist jag försökte ringa.

Sedan är det även soc,
Så att jag slipper ekonomi strulet som är just nu.

Men nu ska jag försöka hitta på något vettigt att göra,
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0