Rent

Bara så ni vet är det inte en bra plan att lägga in alla låtar från rent i ipoden...
fick typ alla låtar på hjärnan samtidigt.

I övrigt har jag varit på egalia idag.
Eller, rent tekniskt igår...
Var lite kul,
fick chans att teckna igen vilket jag inte kunnat på ett tag pga pappers brist...

Dessutom fick folket där också veta om det jag kommit fram till.
Det är nice.
Dock träffade jag en person igen.
Som inte var riktigt lika posetivt...
Nåja, det var ändå kul.

Hursomhelst.
I övrigt har det väl inte hänt så jädra mycket.
Snackade med lite folk i stan efter egalia,
Sen fick jag migrän och rörde mig till tåget.

Gick ovanligt bra.
Ramla inte eller något pågrund av migränen.
Dock så var det iskallt ute och spö regnade när jag skulle gå hem från tåget.

Såg alla fall några som va på matchen gissar jag,
Som skrek att aik vann...
Blev lite små glad.
Inte för att jag egentligen brukar bry mig,
Men hade läst att matchen skulle vara idag,
Så jag ville veta hur det gick.
Slapp kolla upp det :)

För folk som inte redan vet det är mitt intresse för sport inte så jädra stort.
Fotboll= Några galningar jagar en uppblåst läder trasa,
och några andra betalar för att titta på det.
Jag har typ valt att gilla aik för att dem hade mest okej färg kombo
(Detta kom jag fram till som liten).

Var mer en tvångstanke att ta reda på vilka som vann matchen för att jag råkade läsa om den...
X3


Hahaha...


Pallar inte skriva mer just nu, så ha de bra.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0