Nojja...

Nyss ätit upp min frukost...
15 vindruvor...
Efter som min hjärna bestämt sig (förhoppningsvis tillfälligt),
för att jag ska gå ner i vikt.
Detta är någorlunda logiskt,
då det resulterar i att brösten blir mindre.

Men känns inte som en bra sak att min hjärna får mig att prata minsta möjliga,
och sedan att jag borde minska i vikt.
Dock brukar sådana infall dyka upp ibland,
men vara kortvariga.

Hoppas det gäller även denna gång.
Kommer troligen dra in till stan senare,
träffa polare.
För jag vet att det finns några människor som brukar vara inne i stan,
som får mig att koppla bort sådant.

Hoppas att det hjälper.
Hoppas dem är inne.

 

Aja, ha det bra... tjarrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0