Länkar m.m.

Lagt till 3 nya roliga länkar här på bloggen.
Kan vara värt att kolla, för jag länkar inte saker utan anledning.

Hursom.
Haft en sjukt nice natt. Kom hem runt 7 på morronen.
Efter en mängd roliga disskutioner, en del alkohol och massa nice folk.

Lärde känna några bekanta lite bättre.

Och festen var pågrund av att en vän fyller år.
Grattis igen Maria! ^^

Hade roligare än jag haft på länge.

Trots att jag satt åh tänkte en del på lite gammalt crap.
Men jag har faktiskt jobbat undan dem flesta sådana tankarna.
Jag får inte ett mentalt sammanbrott av dem tankarna.
Visst jag blir fundersam och sitter i min egna värld och tänker ett tag,
men det är en sista bearbetning.

Det utsätter jag mig själv för,
då det är ett så pass vanligt samtalsämne i umgängeskretsen.
Jag vill inte må piss av att höra det.

Man ska inte behöva trippa på tå runt mig med ämnet,
För jag är inte en så svag människa.

Don't wory, I will be allright.

Nåja, tack folk för en sjukt kul natt.

Ha det bäst// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0