Kaneltuggumi

Visste inte vad jag skulle sätta för titel, därför blev det som det blev.
Efter som jag har ett sådant.

Natten som var känndes udda,
på gott och ont.
Kom fram till ännu mer vad jag tyckte om en person.
Och detta innebär att jag inte gillar den.

Kom även fram till att jag helt kan se en annan person som en vän.
Jag har inte dem känslorna jag hade,
men jag värderar denna väldigt starkt som en vän.

Nåja, mer detaljer om natten får ni inte...

Idag har jag mest lallat runt i stan och drygat mig,
sen har jag nu på kvällen fixat peruken till lajvet.

Ser så bra ut som det bara kan...
Håller nämligen på att testa hela outfiten.

Hahaha och jag har blåa händer sedan färgningen.
Sjukt roande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0