Irritation...

Ja, jag började försöka sluta röka igår...
Gick väl inte ultimat då jag blev sjukt agro
efter som jag fick höra vad ett litet äckel sagt om en polare.

Därför behövde jag ta några cigg mer...
För att lugna mig och inte skaka av adrenalin.

Så ja, första dan blev ganska misslyckad.
Målet är att idag röka max 4 cigg. Rökt en halv..
3½ kvar...

Nåja... 
Jag får se vad som motarbetar mig idag...
ska träffa mina föräldrar senare...
Första gången sen jag berättade det för dem.

Så den här dagen kan bli ganska intressant...
Vet inte riktigt vad jag ska vänta mig av den...

Nåja, mer lär jag veta ikväll...
Så jag får skriva mer nästa gång jag är inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0