Huvudvärk


Vaknade av fallout spelande och skrikande polare,
dessutom med migrän huvudvärk.
Inte okej.
Men nu har jag kurerat mig med 2 treo, en toast,
ett nikotin tuggumi och 1 ½ öl.

Så nu mår jag bra igen.
Ska göra kaffe snart...
Ikväll blir det festande.
Jag är nöjd, gratis dricka!

Skönt att faktiskt kunna slippa bry sig om pengar för en gångs skull.

Stör mig dock smått på att min mors kommentar fortfarande ekar i mitt huvud,
om att jag inte är en kille rent juridiskt än.
Så därför skulle hon inte behöva kalla mig för han istället för hon,
eller säga Rikard istället för mitt födelse namn.

Det är något som stör mig ganska mycket.
Även om jag förstår henne.
Hon har inte hunnit aceptera det helt,
och jag vet det.

Men kommentaren fastnade,
fast den troligen inte äns var menad så,
utan att hon inte gillade att bli rättad/påmind.

Men med tiden kommer hon hursomhelst få vänja sig.
Eftersom jag ändock är en kille,
det är inget hon kan ändra.
Och hon säger ändock att hon tycker om mig oavsett.

Komentaren kändes dock ändå som ett mindre tillfälligt ställningstagande.

Hoppas jag faktiskt får tag i psyk på måndag.
(Eftersom mina tidigare försök har misslyckats grovt).

Nåja, jag är på ganska bra humör ändå.
Nu under helgen ska jag festa och jobba med lajv saker.
Sedan blir det väl antingen egalia eller mangakai på måndag.
Egalia bara för att det var sjukt länge sen känns värt det.

Och nu har jag faktiskt äntligen hittat min egen identiet.
Vilket gör det mer värt det.

Juste, har hitills idag varit sjukt duktig.
Jag har bara rökt 2 bloss av en cigg, thats it. ^^

Hoppas alla har det sjukt bra.
Kram på er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0