framtid...

Filosoferat mer om hur jag kommer se ut.
Ännu mer om mitt allmänna beteende.
Innan har jag kunnat sagt och gjort lite vad som helst.
Men när folk faktiskt vet att jag är kille så är jag
automatiskt ett svin för att jag säger samma sak.

Det är inget jag egentligen är bitter över,
utan jag tycker snarare att det är jävligt komiskt.

Men nåja, jag brukar inte bry mig särkilt mycket om
folk nu anser att jag är dryg och odräglig.
Det är inget jag försöker ändra på.

Jag är trots allt en vettig människa,
är man för känslig för att umgås med mig...
Nåja inte är det mitt problem...

Men nu måste jag ha kaffe, för jag är seg som in i helvete.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0