Filosoferande...

Satt åh rökte, drack te och filosoferade på balkongen.
Över den ensama taxi bilen som klockan 4 på morronen släppte av någon utanför gården.
Över den lilla grå katten som spran från en port,
till ett träd, rev lite på det, sprang vidare, gömde sig.
För att sedan springa till nästa träd och klösa lite på det också,
för att sedan springa så fort benen bar den utan anledning iväg från mitt synfält.
Insåg att det pågrund av detta inte är nyttigt att vara vaken så pass tidigt på morronen.

Efter som det var det vettigaste man kunde sysselsätta sig med.
Sedan tog ciggen slut och jag gick in, tittade på tarzan (barnfilmer ftw!)
och blev på lite bättre humör igen.
Får väl duga.

Nu är jag lite allmänt utråkad efter att tittat igenom för många personers bilddagböcker.
Så jag satt mig här och skrev lite random irrelevant crap för er att läsa.
Det kändes lite vettigt...

Nåja, den 26e idag...
Ska iväg och titta på random djur i nåra polares skola tydligen...
Och sedan på kvällen fira en vän som fyller år om nån dag.

Kommer bli kul att faktiskt göra något...

Börjar nämligen känna mig sjukt lat.
Visst, handla, tvätta, städa, dra till stan, lalla runt i täby...
Men alltid samma jävla saker...

Nåja, ni får ha det bra gott folk.
Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0