Estetiska människor...

Jag har suttit och tittat runt på internet.
Och kommit fram till att människor på internet är sjukt estetiska ibland.
Men det är falsk marknadsföring, för träffar man dem ser dem inte lika bra ut.
Det är internets plan för att hålla kvar en.
Locka en att snacka med folk i tron om att dem ser okej ut.
But if you meet them they look like crap!

Nåja, jag är lite små bitter just nu för att mitt huvud gör ont.
Och för att jag vill att psyk ska ringa mig, vilket inte händer en söndag.
Utan som tidigast imorrn.

Troligen inte då heller..

Min händer är för den som undrar fortfarande blå efter perukfärgningen igår...
Men det var helt klart värt det... Peruken blev sjukt nice...
Kommer bli kul att lajva när det väl blir.

Nu är 2 panodil svalda så kanske mitt huvud skärper sig strax.

Även gjort lite nytta idag.
Lagade episk potatis och morotsgratäng.
Det var gott...

men nu ska jag lägga mig åh vila en stund så att huvudet blir bättre.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0