:)

Faktiskt varit på lite bättre humör idag över det jag lyckades genomföra igår.
Efter som jag alla fall kommit frammåt, genom att få tag i psyk.
Nu måste jag ju vänta på att dem ringer mig om en tid också,
Får se hur det går.

I övrigt så har jag städat halva lägenheten och allmänt kännt mig sjukt duktig.
Ser golvet!
Märks inte riktigt lika mycket att det är ungkarls lya nu...
Men jag tror dem flesta fortfarande tycker det syns...

Sedan glädjs jag sjukt mycket över en vän som snart skall opereras.
Det är kul att veta när det går bra för polare.

Men är grymt pepp på att faktiskt få igång utredningen så hoppas dem ringer snart...

Men ha det bra, jag ska skriva lajv saker nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0