Drama

Jag är på ganska bra humör, då jag just nu sitter och spelar chicken invaders 3 vilket är epic humor!
Men, men det är inte därför jag skriver, dock är det ett värt spel tips :)

Men konstaterat att människor är sjukt dramatiska...
Det är bråk åt alla håll,
dock verkar ingen egentligen veta vad dem bråkar om,
eller så är det någon skit sak.

Medans jag själv har varit på för bra humör för att orka bry mig...

Dessutom blev jag på ännu bättre humör under gårdagen...
Då några vänner faktiskt hjälpte mig intyga till en person att jag är en kille.
Ja, hon fick en förklaring sen till varför jag låter som jag gör osv.


Dessutom  har nästan alla jag känner lärt sig att säga Rikard eller Natsu...
Och att faktiskt använda han istället för hon.
Detta är sjukt nice.

Blir fortfarande lika glad över att märka att folk kommer ihåg det,
och bryr sig.

Ska fortsätta jaga psyk idag för att försöka få någon tid...
kommer väl inte funka. Men man kan alltid hoppas...

Nåja, ska skjuta fler kycklingar nu. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0