Dåligt humör

Varit förbannad på världen sen jag vaknade.
Så tänkte skriva av mig lite bitterhet.
Jag vaknade försent, 15:49,
av att min far ringde mig.
Detta för att skälla ut mig för att jag använder för mycket telefon pengar.
Vilket helt beror på att jag försöker nå psyk och soc.
Det kostar en hel del.
När detta samtal är slut är klockan tiden som psyk slutar ta emot samtal.
Soc skulle jag ringt kl. 13-14 idag. Men det gick inte,
då min far ej fyllde på mobilen förns efter han hade skällt ut mig.
Så inget av det jag skulle göra blev gjort.

Gjorde i ordning toast, tappar självklart ner en av dem ny bredda brödskivorna på golvet.
Ger upp, letar i 10 minuter efter tobak och allt annat som behövs.

Så fortsatte majoritet av dagen.
Gjorde dock ganska god mat, köpte cola osv.
Så jag blev på lite bättre humör.

Rökt ca 2 cigg totalt idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0