Youtube

Så, sedan förra inlägget har jag nu blivit lite mindre bitter efter en del tid på youtube.
Tittat på massa resultat av operationer och hormon behandling.

Man blir jävligt glad över att se förändringen.
Saker blir bättre.
Ibland är det svårt att tänka så.
Men dem flesta felen går att fixa.

lite glad.

Sedan satt jag åh tänkte på hur folk har reagerat när man som dem säger kommit ut.
Jag har hitills inte fått någon aktivt negativ nu-säger-jag-upp-kontakten-med-dig reaktion.

Dem flesta har mest sagt okej och jobbar efter bästa förmåga med att komma ihåg namnet.

Men även fått en hel del roliga reaktioner.
Ett litet urval (det är inte helt korrekta citat, men ungefär):

"Men då är det några saker du ska veta. Först: Det heter inte skärp, det heter bälte!..."

"Då ska jag vara den första du har sex med när du är om opererad"
(Allvarligt, enligt min smak snygg brud, som säger en sådan sak,
Jag klagar inte... )

"Kan jag få dina bröst då?"

"Meeeen! Varför just Rikard????"

"Det förklarar varför jag tycker du är attraktiv"

 "Men,  det är lungt, jag har aldrig sett dig som en tjej hursomhelst..."

"Det hade jag kunnat sagt till dig första gången jag träffade dig för ett år sen!"

 
Kan ju lungt säga att jag uppskattar mina vänner.
Dem flesta reaktionerna i övrigt har varit "okej, så Rikard numera alltså?" eller "Vad bra att du kom på det"
Inget negativt.
Eller jo, en efter reaktion som jag antar att hon själv inte tänkte på vad hon egentligen sa... men det finns att hitta tidigare i bloggen.

I övrigt har det väl varit några som mest villat kolla upp att jag var säker på det.
Och en del som undrat vad som kommer hända.
Men det är bara bra enligt mig att folk frågar om dem undrar något.

Och att folk oroar sig betyder ändast att dem bryr sig.

Frågorna är ju också ett sätt att försöka förstå,
Och veta vad det är för omställning m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0