Yokoshima

För er som har noterat adressen till denna blogg (http://yokoshima.blogg.se),
Men som inte känner mig väl nog för att ha hört detta,
Yokoshima är japanska, står för ondska, fel...
Eller enklare översatt till engelskans "Bad".
Det är även det kanji jag bär på höger överarm.
För mig representerar det framförallt ondska.

Ett ord jag identifierar mig med.
Pågrund av många olika skäl.

Jag har för det första lägre sympati.
För det andra är jag en sadist.
Inte nödvändigtvis i någon slags kinky bemärkelse,
utan snarare i bemärkelsen att jag har mer skadeglädje än medelsnittet.

Så nu känner alla till det också :P


Om ni inte märkt det så är jag på skriv humör.
Så därför dyker det upp många inlägg.

Men detta var ett kort info inlägg, så fler allmänna inlägg dyker upp sen.

Bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0