Vaccin

Sjukt frustrerad.
Var nyligen inne på ett forum.
Stör mig något enormt på att det äns är en fråga om ifall man skall vaccinera sig!?

Säg som det är: Vill du frivillt få kvicksilver m.m. insprutat i din kropp?

Jag är allvarligt irriterad på detta.
Ett vaccin som vi in vet långtidseffekterna av,
eller en vanlig jävla influensa?
Varför är detta äns en fråga?

Shore, vaccin i allmänhet,
där det innebär att man ser till att slippa diverse sjukdommar,
Men då ska dem väl alla fall vara ordenkligt testade?

Så man inte riskerar värre problem pågrund av vaccineringen...

Som sagt. Jag är frustrerad!

Jag tänker vägra om dem så försöker tvinga mig.
Äter så ordenkligt jag kan,
Tar vitaminer m.m. för att hålla mitt imunförsvar så bra som möjligt!

Aja, ska göra nått annat än åh vara bitter!// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0