Utråkad

Tränat så mycket som det går i den här jävla lägenheten...
Är sjukt hyper...
Men kan inte lämna lägenheten förns skåningen kommer hit efter som han har nycklarna.

Blääääh!


Dricker jordgubbste och lyssnar på musik...

Psyk har fortfarande inte ringt.
Jag är frustrerad!

Hur jävla jobbigt kan det vara?

Dem blir ju av med mig fort.
Jag behöver bara den jävla remissen.


Men, nej, det kommer dem ju inte kunna ta hand om på evigheter.
Så man ska må piss längre,
för att man inte äns vet ungefärligt hur lång tid det kommer ta!

Vill att allt ska bli bra.
Vill veta när saker kommer börja hända.

Veta att jag får träffa någon läkare på psyk!
Veta när jag får remissen,
veta när utredningen kan börja, veta ungefär hur lång tid till hormoner, operationer m.m.

Det är inte okej att vänta utan att veta ett skit om något!
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0