utmattad...

Är hyper aktiv,
men sjukt utmattad...
Mina tränings ryck har blivit grövre...
Gissar att det är nyttigt på sitt sätt...
Muskler... :)

Det är lite små komiskt...
Efter som jag dem senaste 4 åren varit sjukt lat.
Och helt plötsligt får jag random infall att börja träna...
Och dem dyker upp ofta...
Från det att jag började har jag lyckats förbättra ganska jävla mycket...
Som i att jag dubblat antalet av ett par övningar,
alltså som jag klarar utan att vara klar att däcka efter...
X3

Ja, jag har som sagt varit sjukt lat för länge...
Så klar att däcka var iof efter ganska lite...
Men ändock ökat hur mycket jag klarar vilket är nice!

Iof är det inte så konstigt...
Ogillar att känna mig lat,
måste ha nånting att rensa huvet med...
Så är nöjd.
Mår bättre både fysiskt och psykiskt.

Men nu ska jag försöka göra något annat vettigt en stund...
Dock är jag för hyper för att sova...
Får se vad det blir helt enkelt...
Bye// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0