Uppdateringar på internet...

Nu har jag varit lite små ducktig känner jag...
Upptäckte att jag inte hade uppdaterat infon om mig själv på tss hemsida...
vilket var lite misslyckat...Nu är det hursomhelst fixat...

Namn, bild m.m. är alltså uppdaterat...

I övrigt har jag kollat massa info om vad som senare kommer hända.
Olika typer av operationer m.m.

Detta då jag fick en del intressanta länk tips från "ftm" klubben på qruiser... :)

Blev lite glad...

Efter som det har varit allmän forskning om allt och ingenting som har med min framtid att göra.
Känner mig säkrare än någonsin på det.
Och jag vet att det fortfarande finns massa info att läsa.

Men jag har ett vettigt hum om vad som kommer hända.
Vad jag kan förvänta mig, vad jag inte bör förvänta mig.

Och även fått veta att ganska många saker är påväg att bli bättre "innan året är slut"
Vilket är jävligt nice.

Så antagligen, när jag väl få göra operationer m.m. så kommer saker vara mycket bättre än i nuläget.

Även läst folks tankar och idéer om ämnet.
Det är sjukt intressant...

Sedan insåg jag att en detalj jag borde kopplat tidigare vart en ganska stor hint.
Varje gång jag drömmer och jag själv finns med i drömmen är jag kille, fullt ut,
alltså även fysiskt...

Kanske borde sagt något om vad jag deffinerar mig själv som?

Men, det är mest komiskt för mig nu att upptäcka allt jag inte tänkte på innan.
Det har bara varit en naturlig del av mig.
Inget man analyserar utan anledning...

ska fixa lite random shit nu... så jag kanske fortsätter skriva sen.
Bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0