Tekken 6, hantlar och gravar.

Okej, dagen började awesome.
Åkte till webhallen i sundbyberg,
stog utanför i en halvtimme, var först :)
Köpte tekken 6 och laddningsbara batterier till kontrollerna :)
Böt om till min nya tjocktröja, som btw är epic! (Följde med i limited edition!)

Efter det åkte vi snabbt förbi inom stan, köpte hantlar.
Fick veta att jag tydligen skulle åka till graven redan vid 13:00
Nåja, gick till plattan, packade in saker i väskan, tog en cigg, mötte två polare,
skröt lite om spelet.

Sedan åkte vi tillbaka hem, spelade, drack te och åt mackor i en dryg timme.

Sedan blev jag hämtad av mina föräldrar.
Vi besökte som jag tidigare nämnt att vi skulle farfar och farmors grav.
Sedan stannade vi till och fikade, fick en epic pumpa formad bakelse och var därför sjukt nöjd.

Sedan åkte vi och besökte min gamla klasskamrat, Anna Nellgrans grav.
Första gången jag haft möjlighet att ta mig dit, trots den ganska långa tiden sedan begravningen.
Det väckte väldigt många känslor och minnen,
Tände ett ljus och var väldigt glad att se att ännu fler hade brytt sig om graven,
Många minns,
Helt enkelt, hon var inte en person man glömmer.

(För er som inte känner till vad detta gäller så är det en föredetta klasskamrat till mig som blev mördad den 11 maj 2007)

Nåja, vad man än tror, eller som du, vet vad som händer efter döden,
så hoppas jag alla fall du har det bra var du än befinner dig nu.

Tillbaka till något gladare ämne,
Även om man inte lyckas gråta,
hur sorgligt något än är...
Så är klumpen i halsen inte heller kul.

Efter besöken vid gravarna fick jag skjuts hem,
Satt åh lugnade ner mig en stund med en cigg,
gick in och spelade en stund.
Fick kramp i tummarna.

Tog en paus, tränade rätt mycket.
Troligen och förhoppningsvis träningsvärk imorrn :)
(Träningsvärk är tecknet på att man gjort något bra, tränat tillräckligt...)

Men börjar komma i bättre form alla fall...
Känns på musklerna och på att jag är mycket piggare :)

Men nu ska jag göra något vettigt...
Typ träna lite till, sen laga mat.

Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0