Sjuk...

Bläää!
Först börja dan med att jag var skit trött.
Efter som vi inte hade sovit...
Utan typ gjort random shit hela natten.
Sen så drack jag massa kaffe.
Efter som jag minskat i vikt, och tydligen även blivit sjuk så fick jag cp mycket hjärt klappningar i 3 timmar.
Låg åh skaka som en jävla pundare.
Hade inga cigg.
Så mådde allmänt piss.
När det grövasta av hjärtklappningen var över märker man att man blivit hes och cp förkyld.
Inte okej!
Snorig, hostig, hes, mår allmänt blä...

Är sjukt bitter.
Men ska tydligen lalla bort till stationen runt 15:00 imorrn...
Äntligen sälja linnet :)

Det är lite nice...

Utom att gå ut när man är sjuk...

Aja... det är väl värt ändå...

just nu sitter jag åh typ segar och är allmänt bitter...

funderar på att sova...
de är inte okej!

Men, men...
inte varit sjuk på ganska länge... (1år?)
Så det är väl egentligen inte så farligt...
Men... dö!
Är på humör för att typ träna, eller något.
För jag känner mig så jävla cp lat/seg...
Hate it!

Inget val...
Får sova åh hoppas det blir bättre.
Tjarrå//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0