Random!

03:33
Mitt internet har givit upp och börjat hata mig,
så detta inlägg kommer postas senare än vad det skrevs.
Därför står tiden då jag börjar skriva högst upp.
Lite små bitter,
ska göra saker imorrn,
men är för pigg,
så jag kan inte sova...
Först blir det väl dusch åh frukost,
sedan hämtas med bil vid 10 för att åka åh titta på "Walking with dinasours" vid 11.
Efter detta får vi förhoppningsvis skjuts tillbaka,
Lite tid att käka och göra oss i ordning.
Sen drar man väl till stan en stund.

Och på kvällen blir det fest nånstans i vällingby området...

Skulle ju uppskattat sömn innan detta,
Men tydligen hatar min kropp mig.
Nåja,
det visste vi väl redan,
med huvudtemat på den här bloggen.
Men sen bestämmer den sig för att inte låta mig sova heller.

Det suger jävligt mycket.

Så blir kaffe missbruk under dagen i guess.

Men kommer bli kul alla fall.

Juste,
lyckats se klart Zombie Loan avsnitt 1-11 insåg sedan att det finns 2 extra avsnitt som jag inte hade tillgång till,
detta håller på att åtgärdas,
Men sett klart tv-säsongen.
:)

Nu påbörjat en ny serie i väntan på dem 2 extra zombie loan avsnitten.
Det jag nu ska nörda är bakugan.
Shore,
typ barnserie,
Men då den verkar vara en kombination av flertalet gammla som dessutom verkar ha en del potenial efter första avsnittet. :)

Lite glad över det då jag alla fall har nånting att göra när jag inte lyckas sova.
Sjukt nice...


Är BTW fortfarande skit glad över dem nya kläderna.
Bekväma, varma och helt klart nice enligt mig.


Medan jag skriver bråkar jag med mitt internet för att faktiskt kunna få upp mitt inlägg någon gång.
Så inlägget lär bli så långt som det tar mig att komma in på bloggen för att posta.
Detta verkar vara en ganska lång stund.

Doooh!

Vet fan inte vad som är fel, men jag vet att jag längtar till vi har fast internet i lägenheten igen.
För det kommer vara awesome i jämförelse med det mobila bredbandet som strular som fan.

Yaaay! Den laddar blogg.se nu :)
Kanske kommer kunna ha loggat in om 20 minuter! -.-'
2 inloggnings försök= Fail!
Måste nu ladda om själva blogg.se...
Dö!

Snart överväger jag att äta upp det lilla modemet...
Cause it fucking sucks!

 

7:e försökt= Inloggad :)
Laddar "Översikt"...
"Webbsidan kan inte visas".
Kommer allvarligt hamna i chock tillstånd när det här lyckas...
Laddar om blogg.se.
"Webbsidan kan inte visas".


Får jag upp det här innan frukost vore det ju bra...
Och nu är klockan 04:01.

Inte okej!


Bläääääää!
Frukost är troligen 8-9 tiden...

Så får se om det här lyckas nån gång på 4-5 timmar.


Yaaay. Käk!
:)
Nu är jag alla fall lite mindre bitter :)

Och inläggs sidan har laddats fram.
Nu får vi se om det här går.
Ciao// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0